2010. június 18., péntek

3. fejezetről, meg még néhány dolog :)

Sziasztok :)

Előre is bocsi, lehet, hogy a harmadik fejezet csúszni fog, mert nem leszek itthon, de próbálom megoldani a dolgot! Talán sikerül :) Ha nem, akkor is az első dolgom lesz felrakni, amint hazajöttem :) (Mert amúgy most nagyon előre megvannak a fejezetek :D Ilyen se volt még... xD)

És köszi a kommentet, Lilla :) ♥

Viszont unatkoztam és csináltam két videót a történethez :)

Az első inkább ilyen feliratos-valamis... Ez volt életem második videója, úgy nézzétek xD Nem valami jó és érdekes, de ez van: http://www.youtube.com/watch?v=pAGw9U1yLkI

A másodikon már látszik, hogy talán egyszer megtanulok videót szerkeszteni xD Amúgy, el nem tudom képzelni, mért rakok alá mindig Kate Alexa számot xD http://www.youtube.com/watch?v=EDYlaTH6YG4


Köszi, ha megnéztétek :) ♥
Puszi :) És próbálom valahogy eljuttatni azt a fejezetet :D

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszettek a videók. Régen én is csináltam videókat, leginkább családi fotókból, de most hála neked, ismét kedvet kaptam hozzá. Várom a folytatást, de bírok várni, mert tudom, hogy megéri. Puszi

    VálaszTörlés
  2. Én most egyhuzamban olvastam el az eddigi fejezeteket,és azt kell mondjam,tetszik :).Várom a folytatást,és a videók is tök jók :)
    Puszi,Nina voltam.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok :)

    Lilla: Örülök, hogy tudtam legalább ezzel "hatni rád" :D (Bocs, jobb kifejezést nem találtam xD) Hát, már kiderülhetett, hogy érdemes volt-e várni ;)

    Nina: Megtiszteltetés :D Köszönöm, hogy tetszik :) Azért olyan szinten még nem tudok videót készíteni, mint te :$

    Köszönöm, hogy írtatok :) Puszi :D

    VálaszTörlés